Heeft u of uw bedrijf een (marketing) vraagstuk dat een innovatieve benadering door een groep enthousiaste vierdejaars Bedrijfskunde studenten nodig heeft? Dit is uw kans!
Bij de CHE staan 70 studenten Innovatieve en Commerciële Bedrijfskunde klaar om zich in groepen te gaan buigen over verschillende vraagstukken. Deze studenten werken graag ook uw vraagstuk uit. Vol is vol, dus wees er snel bij!
Welke vraagstukken zijn geschikt?
Denkt u daarbij aan vraagstukken op het gebied van:
- Proces-, product- of service-innovatie
- Cradle-to-Cradle concepten voor uw bedrijf, product of dienst
- Nieuwste marketingtrends en –concepten
- Online Marketing en communicatie en verkoop
Vorig jaar ontvingen we van diverse ondernemers zeer enthousiaste reacties op het eindresultaat: “scherp/analytisch”; “verrassende inzichten”; “vernieuwend door buiten kaders denken”; “het is absoluut meer waard dan dat we er voor betaald hebben”; “een van de studenten hebben we direct een baan aangeboden”.
Hoe gaat het in zijn werk?
Een groep van 4 á 5 commerciële en innovatieve studenten investeert samen maar liefst circa 400 uur in uw vraagstuk! Zij zullen begin september starten en uw project eind oktober opleveren. In die tijdspanne zit ook een volledige projectweek (week 43 van 23-27 oktober 2017).
De studenten nemen de intake af, doen onderzoek, presenteren hun Plan van Aanpak tussentijds, passen nieuwe concepten en inzichten toe en komen in een eindpresentatie met een advies. Dit maakt ook uw tijdsinvestering overzichtelijk.
Studenten hebben een frisse kijk op uw praktijk en worden begeleid door een vakkundige docent. U zult aangenaam verrast zijn door de uitkomsten!
Wat kost het?
- Er wordt gewerkt op basis van een ´no cure no pay´-concept. We bepalen gezamenlijk het gewenste eindresultaat en alleen als u tevreden bent betaalt u € 950,= (exclusief BTW) voor het opgeleverde resultaat
- U investeert tijd in de intake, tussentijds overleg in de projectweek en de eindpresentatie.
- Eventueel geeft u of een collega 1 gastcollege over uw branche of vakgebied aan deze studenten (niet verplicht); ‘campus recruitment’ is dan natuurlijk ook toegestaan.
Dus heeft u een vraagstuk waar een groep Bedrijfskundestudenten hun tanden in kan zetten, dan gaan Hein Oldeman en Dirk Goijert van het team van Commerciële- & Innovatieve Bedrijfskunde van de CHE graag verder met u in gesprek.
Twijfelt u of uw opdracht geschikt is of komt er naast bedrijfskunde ook ICT bij kijken, dan bemiddelt Jan Langedijk van ICT-Valley graag.
Wij zien uw vragen en reactie graag tegemoet!
Namens het team van Commerciële- & Innovatieve Bedrijfskunde,
Hein Oldeman
hfjoldeman@che.nl
06 5185 6581