Next Marketing: Hét event voor de innovatieve B2B marketeer!

Inbound Marketing inzetten is vaak makkelijker gezegd dan gedaan, want waar moet je beginnen als je met Inbound Marketing aan de slag gaat? Of hoe zet je inbound marketing in voor leadgeneratie? Hoe maak je content die leads genereert? Op deze vragen krijg je onder andere antwoord tijdens Next Marketing 2015. Er komen succesvolle voorbeelden voorbij en je gaat naar huis met veel tips over de praktische toepassing van inbound en content marketing. Eindelijk een filosofie die marketing weer leuk maakt! Dus ben jij die innovatieve B2B marketeer bezoek dan 2 juni Next Marketing in het gemeentehuis van Veenendaal.

 

Leadgeneratie met content marketing

Truus-Koppelaar-Content-MarketingZo zal onder andere Truus Koppelaar, directeur Marketing en Communicatie AFAS software, spreken op NM15. Truus zal spreken over content marketing als middel voor succesvolle leadgeneratie. Leadgeneratie is al jaren top of mind bij AFAS. Sinds 2 jaar zet AFAS content marketing als middel in voor alle fases van het aankoopproces, om zo al in de oriëntatiefase merkvoorkeur te creëren bij de potentiële klant. Truus legt daarnaast uit hoe zij de marketingorganisatie transformeerde om te kunnen inspelen op de nieuwe eisen vanuit de markt. Ook deelt zij de do’s en don’ts op basis van haar ervaringen.

 

Data driven marketing

Mark-Beekman-Data-driven-marketingDe tweede keynote is Mark Beekman. Mark is marketing directeur van Graydon groep en gespecialiseerd in Marketing Intelligence, Business Intelligence en big data. Tijdens zijn keynote zal hij het dan ook gaan hebben over data driven marketing. Big data is vandaag de dag een term waar veel over gesproken wordt in de wereld van de B2B marketing. Nu is het tijd dat bedrijven hier ook mee aan de slag gaan. Maar wat houdt het precies in? En hoe begin je hieraan? Mark neemt je graag mee in de wereld van big data tijdens zijn keynote.

 

De ROI van content marketing

Ger-Nijkamp-roi-content-marketingAnd last but not least: Ger Nijkamp, online marketeer bij Ricoh. Ger bouwt merken. Hij is expert in de effectieve kruisbestuiving tussen de verschillende media en mogelijkheden. Hij helpt door analyse, helder advies en praktische implementatie. Tijdens zijn keynote zal hij spreken over de ROI van content marketing. Wat is eigenlijk het nut van het nastreven van ROI in content marketing? En kun je de ROI van content marketing wel achterhalen of komt het aan basis van aannames? Ger vertelt je er graag meer over.
Naast de spetterende keynotes van NM15 vindt aan het begin van de middag het forum plaats en zijn er ’s middags verschillende interessante breakoutsessies. Lees hier meer over het programma en de sprekers van Next Marketing 2015.

Wil jij ook graag weten hoe je inbound en content marketing kunt inzetten voor jouw onderneming? Kom dan naar Next Marketing op dinsdag 2 juni in het gemeentehuis van Veenendaal en laat je inspireren! 


Ja, ik meld me aan voor NM15!

 

 

 

 

Share this post: